background
avatar
Autor
Marcin Laskoś

Polcom na targach Warsaw Industry Week

Dowiedz się więcej

Warsaw Industry Week to największe targi przemysłowe w Polsce. Udział w wydarzeniu to nie tylko okazja do prezentacji rozwiązań dedykowanych dla przedstawicieli branży przemysłowej, ale także doskonałe miejsce do nawiązywania nowych relacji biznesowych.

Przemysł 4.0

Na trwających od 24 do 26 października targach Warsaw Industry Week odwiedzający mogli dowiedzieć się więcej o migracji kluczowych systemów do środowiska w chmurze oraz jak zwiększyć poziom bezpieczeństwa oraz dostępności wykorzystywanej infrastruktury IT, dzięki specjalistycznym narzędziom typu Security Operation Center (SOC).

Chmura obliczeniowa wpływa bezpośrednio na zachowanie ciągłości procesu produkcyjnego, co z naszej perspektywy jest kluczowe i wpływa na prawidłowe funkcjonowanie całego przedsiębiorstwa. Na uwagę zasługuje również projektowe podejście Polcom do naszych potrzeb, sprawne wdrożenie oraz partnerskie podejście – mówi Piotr Słanek, Dyrektor produkcji w PROTECH.

Rozwiązania chmurowe dla przemysłu

Przedsiębiorcy z branży przemysłowej doskonale zdaje sobie sprawę z wyzwań, przed którymi stoi współczesny rynek. Zaliczyć do nich można nie tylko konieczność optymalizacji kosztów, ale również rosnące wymagania klientów i zwiększenie konkurencyjności. W obliczu powyższego, szansa na bezpośredni kontakt z klientami i możliwość uczestniczenia w wydarzeniu, które przyciąga wielu przedsiębiorców z sektora przemysłu i produkcji, stwarza doskonałą okazję do rozmowy i dostosowania potrzeb branży do najnowszych trendów technologicznych, które bezpośrednio wspierają rozwój biznesu i gwarantują najwyższy poziom bezpieczeństwa.

Usługa Polcom SOC pozwala nam chronić się przed potencjalnymi, groźnymi atakami i precyzyjniej monitorować nasze systemy na każdym etapie sprzedaży – z tego też powodu zdecydowaliśmy się na jej wdrożenie w Poczcie Kwiatowej. Security Operation Center pozwala nam nie tylko zabezpieczyć się przed atakami, ale również monitorować stan zasobów IT oraz w porę reagować na potencjalne awarie, zanim one wystąpią. Dzięki temu mamy nie tylko pewność tego, że odpowiednio zabezpieczamy nasze dane oraz dane naszych klientów, ale także że możemy im świadczyć usługi nieprzerwanie i najwyższym poziomie, dając im pełnię satysfakcji z możliwości zakupów na platformie Poczta Kwiatowa® – przekonuje Michał Sikora, Koordynator ds. IT w Poczta Kwiatowa.

Wróć do newsów