Usługa biura zapasowego
Biuro zapasowe
Disaster Recovery Office – dbamy o bezpieczeństwo twojego biznesu
Ciągłość działania firmy zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest możliwość kontynuacji pracy w przypadku sytuacji katastrofy.
Poznaj usługi DRO w Polcom
Ciągłość działania firmy zależy od wielu czynników. Jednym z nich jest możliwość kontynuacji pracy w przypadku sytuacji katastrofy. Dla firm, dla których kluczowym aspektem jest utrzymanie ciągłości działania, świadczymy usługę biura zapasowego.
- Ponad 1000 stanowisk – stanowiska w pełni wyposażone w infrastrukturę IT
- 3 lokalizacje – Skawina pod Krakowem, Alwernia pod Katowicami, Warszawa
- Dostęp 24/7/365 – nadzór Centrum Monitoringu Polcom
- Stanowiska dedykowane – do wyłącznego wykorzystania przez Klienta
- Stanowiska współdzielone
- Elastyczność i projektowe podeście – możliwość dostosowania biura i procedur do Planu Ciągłości Działania firmy.
Korzyści
Korzyści
Ciągłość działań
Niższe koszty lokalizacji zapasowej
Dostępność
Audyty
Jak to działa?
Krok 1
ośrodka
Krok 2
ośrodka zapasowego
Krok 3
zapasowego
Krok 4
zapasowego
Czas od zgłoszenia do uruchomienia - maksymalnie 4 h
Specyfikacja
naszych biur zapasowychAlwernia
Skawina
Warszawa
- bliskość lotnisk: 22 km – odległość do lotniska Kraków – Balice; 70 km – odległość do lotniska Katowice – Pyrzowice
- 1 km od autostrady A4 łączącej Katowice z Krakowem
- budynek położony w bezpiecznej strefie
- 1,6 hektarowa działka (teren ogrodzony i monitorowany)
1000 m2
400 stanowisk w pełni wyposażonych w sprzęt komputerowy
24/7/365 – Do 4 godzin od zgłoszenia
monitoring, strefy dostępu, SKD
- 3 km od autostrady A4
łączącej Katowice z Krakowem - bezpośrednia bliskość lotniska 10 km – odległość do lotniska Kraków – Balice
- budynek położony w bezpiecznej strefie
- 5 hektarowy teren ( ogrodzony i monitorowany).
1400 m2
600 stanowisk w pełni wyposażonych w sprzęt komputerowy
24/7/365
Do 4 godzin od zgłoszenia
monitoring
strefy dostępu
SKD
- łatwy dojazd: kolejka SKM, 20 min. samochodem od centrum Warszawy
- łącza światłowodowe
- parking podziemny
200 m2
50 stanowisk w pełni wyposażonych w sprzęt komputerowy
24/7/365
Do 4 godzin od zgłoszenia
monitoring
strefy dostępu
SKD
Ciągłość pracy z usługami DRO
Usługi Disaster Recovery Office (DRO) zabezpieczają prawidłowe funkcjonowanie firmy poprzez pełne podtrzymanie kluczowych procesów związanych z ciągłością pracy w odpowiednio przygotowanym środowisku zapasowym.
Wpieramy wszelkie procesy logistyczne po to, by w przypadku konieczności wykorzystania biura zapasowego wszystkie elementy były udostępnione w odpowiednim czasie.
Całodobowy nadzór biur zapasowych
Biura zapasowe nadzorowane są całodobowo przez wykwalifikowanych operatorów przez 365 dni w roku. W całym obiekcie usytuowane są czujniki monitorujące parametry środowiskowe, w jakich znajdują się serwery (temperatura, wilgotność) oraz analizatory badające stan i jakość dostarczonych mediów (prąd, łącza telekomunikacyjne).
Zaufali nam
Potrzebujesz dedykowanego rozwiązania?
Nie znalazłeś tego, czego szukasz?
Napisz do nas i opowiedz nam więcej o Twoim projekcie.
Postaramy się pomóc.
Wyślij zapytanie
Często zadawane pytania
Disaster Recovery Office w Polcom to miejsce, w którym organizacja może kontynuować swoją działalność w przypadku awarii lub katastrofy, która uniemożliwiła normalne funkcjonowanie w głównej lokalizacji. Polega to na utrzymywaniu infrastruktury informatycznej, miejsc pracy dla kluczowego personelu, dostępu do danych i aplikacji niezbędnych do funkcjonowania firmy.
Usługa biura zapasowego oferowana przez Polcom to kompleksowe rozwiązanie, które obejmuje ponad 1000 stanowisk z pełną infrastrukturą IT. W ramach tej usługi, klienci mają możliwość skorzystania z dedykowanych lub współdzielonych stanowisk, które są dostępne przez całą dobę, 7 dni w tygodniu, 365 dni w roku. Biuro zapasowe może zostać dostosowane do Planu Ciągłości Działania klienta, co pozwala na zapewnienie ciągłości działania w przypadku awarii systemów IT. Polcom gwarantuje pełną gotowość biura zapasowego oraz przeprowadzenie niezbędnych procedur w przypadku wystąpienia nieprzewidzianych sytuacji.
Tak, Polcom zapewnia wsparcie dla klientów korzystających z usług biura zapasowego w razie awarii lub innych problemów technicznych. Klienci mogą skorzystać z usług Helpdesk oraz z dostępnych 24 godziny na dobę kanałów kontaktu, takich jak telefon, e-mail czy czat online. Polcom oferuje także usługi doradztwa i wsparcia technicznego w zakresie optymalizacji infrastruktury IT i zapewnienia ciągłości działania biznesu.
Plan Disaster Recovery Office jest niezbędny dla każdej firmy, ponieważ pozwala na minimalizację skutków awarii systemów informatycznych, cyberataków, katastrof naturalnych czy innych sytuacji kryzysowych, które mogą zakłócić bądź uniemożliwić prowadzenie działalności biznesowej. W przypadku wystąpienia takiej sytuacji, plan disaster recovery office umożliwia szybkie przywrócenie działania kluczowych systemów, odtworzenie danych oraz kontynuowanie pracy w sposób ciągły i bezpieczny dla firmy oraz jej klientów.