Serwis IT od Polcom background

Serwis IT

Konfiguracja sprzętu informatycznego

Zespół do zadań specjalnych

Usługa serwisu IT adresowana jest dla firm, którym zależy na ciągłości pracy zasobów informatycznych. Polega na prawidłowym utrzymywaniu sprawności infrastruktury, co jest kluczowym elementem dla zachowania wysokiej efektywności pracy przedsiębiorstwa.

W trosce o Twoją firmę

Serwis IT to usługa dopasowana do krytycznych czynników, istotnych z punktu widzenia klienta biznesowego. Należą do nich zarówno czas reakcji, wymagania użytkowników, jak i potrzeby aplikacji.

Dowiedz się więcej

Bezpieczna usługa serwisu IT

Nie bez znaczenia pozostaje również jakość i odpowiedni poziom zarządzania bezpieczeństwem informacji. Polcom cyklicznie przechodzi liczne audyty i certyfikacje, dzięki którym stale podnosi jakość świadczonych usług, zgodnie z międzynarodowymi standardami.

Posiada certyfikaty zgodności z normą:

  • ISO 27001 – świadczy o jakości zarządzenia bezpieczeństwem informacji;
  • ISO 27017 – świadczy o jakości zarządzenia bezpieczeństwem w chmurze obliczeniowej;
  • ISO 9001 – świadczy o jakości zarządzania jakością.

Kompleksowe rozwiązanie dopasowane do potrzeb, czyli serwis sprzętu IT

Polcom w ramach usługi oraz indywidualnych ustaleń zapewnia utrzymanie i serwis całej infrastruktury i oprogramowania objętych usługą.

Usługa Serwisu IT obejmuje:

  • Instalację i konfigurację sprzętu;
  • Wsparcie telefoniczne (helpdesk);
  • Monitoring urządzeń i aplikacji;
  • Zdalne administrowanie systemami;
  • IT serwis gwarancyjny i pogwarancyjny urządzeń, m.in.: 3PAR (HP StoreServ), ADIC/Quantum, iQstor, Onstor.

Realizujemy usługę serwisu IT w oparciu o:

• Obsługę serwisu i zgłoszeń w trybie 7/24, 365 dni w roku;
• Wykwalifikowaną i certyfikowaną kadrę doświadczonych inżynierów;
• Możliwość serwisu na terenie całego kraju;
• Wymagania serwisowe dopasowane do potrzeb każdego klienta;
• Dostarczenie niezbędnych zasobów w możliwie najkrótszym czasie.

Korzyści

Projektowe podejście icon

Projektowe podejście

uzależnione od potrzeb klienta
30 letnie doświadczenie icon

30 letnie doświadczenie

Posiadamy wieloletnie doświadczenie w projektowaniu sieci
Zaufanie klientów icon

Zaufanie klientów

i liczne referencje
Elastyczność icon

Elastyczność

w stosunku do wymagań projektowych

Zaufali nam

DXC Technology
DXC Technology Referencje
Grupa Nowy Styl
Grupa Nowy Styl Referencje
IFIRMA S.A.
IFIRMA S.A. Referencje

Potrzebujesz dedykowanego rozwiązania?

Nie znalazłeś tego, czego szukasz?
Napisz do nas i opowiedz nam więcej o Twoim projekcie.
Postaramy się pomóc.


Wyślij zapytanie

Często zadawane pytania

Usługa serwisu IT obejmuje kompleksowe utrzymanie właściwej wydajności infrastruktury informatycznej. Zagwarantowana jest profesjonalna naprawa sprzętu lub jego wymiana, a także zapewnienie dostępu administratorowi do zasobów systemowych, w celu kontynuacji procesów konfiguracyjnych lub odzyskiwania danych z kopii zapasowych.

Usługa serwisu IT skierowana jest do przedsiębiorstw, które priorytetowo traktują utrzymanie nieprzerwanej i bezawaryjnej pracy swoich systemów informatycznych. Korzystać z niej mogą zarówno korporacje, jak i firmy z sektora MŚP.

Usługa serwisu IT jest realizowana w oparciu o obsługę zgłoszeń w trybie 24/7/365 przez wykwalifikowanych i doświadczonych inżynierów. Serwis jest dostępny na terenie całego kraju, a wymagania dotyczące serwisowania są elastycznie dostosowane do potrzeb klienta. Polcom gwarantuje również szybkie i efektywne dostarczenie niezbędnych zasobów.

Usługa serwisu IT oferowana przez Polcom jest zgodna z wymogami międzynarodowych standardów zapewniających wysoki poziom ochrony danych. Firma Polcom dysponuje certyfikatami ISO 27001, ISO 27017 oraz ISO 9001, które potwierdzają skuteczność zarządzania bezpieczeństwem informacji, zarządzania bezpieczeństwem w chmurze oraz zarządzania jakością.

Usługa serwisu IT oferowana przez Polcom jest dostosowywana indywidualnie do potrzeb każdego klienta, obejmując kompleksowe działania w zakresie instalacji i konfiguracji sprzętu, technicznego wsparcia poprzez helpdesk, monitoringu urządzeń i aplikacji, zdalnego administrowania systemami oraz serwisu gwarancyjnego i pogwarancyjnego urządzeń IT.