Jakość i bezpieczeństwo
Polityka bezpieczeństwa
Nasza polityka bezpieczeństwa informatycznego i wszelkie działania z nią związane są oparte na wieloletnim doświadczeniu, spełnianiu międzynarodowych norm i certyfikatów, ale także na stabilnym i zrównoważonym rozwoju firmy na przestrzeni ostatnich trzech dekad.
Gwarancja jakości
Dzięki temu jesteśmy w stanie zagwarantować naszym klientom wysoką jakość oraz międzynarodowy poziom bezpieczeństwa informatycznego.
Na wysoki poziom bezpieczeństwa
- Dwa własne ośrodki DC
- Ochrona 24/7/365
- Gwarancja zasilania
- System CCTV
- System PPOŻ
- Monitorowanie 24/7
- ISO 27001 – zarządzenie bezpieczeństwem informacji
- ISO27017 – zarządzenie bezpieczeństwem w chmurze
- ISO 9001 – zarządzenie jakością w organizacji
- Gwarancja SLA
- Zgodność z normą PCI DSS
- Zgodność RODO
- Spełnienie wymagań KNF
- Jasno określone miejsce przechowywania danych
- Ubezpieczenie operacyjne 20 MLN PLN
- 30 lat na rynku
- Dywersyfikacja przychodów
Centrum monitoringu
Wszystkie świadczone usługi są nadzorowane całodobowo, 365 dni w roku przez wykwalifikowanych operatorów.
Centrum monitoringu
Polityka bezpieczeństwa
Nasza polityka bezpieczeństwa informatycznego i wszelkie działania z nią związane w tym dokumentacja oparta jest na zapisach dokumentu Polskiego Komitetu Normalizacyjnego PN- ISO/IEC 17799 zatytułowanego:
„Technika informatyczna. Techniki bezpieczeństwa. Praktyczne zasady zarządzania bezpieczeństwem informacji”.
Izolowanie systemów wrażliwych
Systemy wrażliwe (serwer/komputery przetwarzające informacje wrażliwe lub niejawne) są izolowane od sieci publicznych przez firewalle. Dostęp do pomieszczeń w strefach bezpieczeństwa jest chroniony przez wielopoziomowy system kontroli dostępu.
Dowiedz się więcej na temat Data Center Polcom