W branży HoReCa kluczowym czynnikiem konkurencyjności jest zdolność do natychmiastowego realizowania zamówień, co wymaga nieprzerwanego działania krytycznych systemów i aplikacji wspierających codzienne operacje. Spółka doskonale zdawała sobie sprawę z tego, że wolne działanie systemów lub przestoje w ścieżce obsługi to czynniki, które mogą zniechęcić klientów. W odpowiedzi na te potrzeby, firma poszukiwała rozwiązania, które zapewni wysoką dostępność, skalowalność oraz bezpieczeństwo danych oraz pozwoli na szybkie wdrożenie przy pełnym wsparciu specjalistów IT. Po szczegółowej analizie rynku podjęto decyzję o migracji do chmury, wybierając usługę Polcom Cloud wraz z pełnym backupem środowiska IT w modelu chmurowym.
Cloud computing zapewnia nieograniczoną skalowalność infrastruktury informatycznej w zależności od aktualnych potrzeb, dzięki czemu Kaffe Bageri Stockholm skutecznie realizuje swoją działalność, nawet w najgorętszych okresach sprzedażowych. Chmura gwarantuje również nieprzerwane funkcjonowanie kluczowych systemów IT sieci kawiarni oraz ich bezpieczeństwo na najwyższym, międzynarodowym poziomie. Z kolei projektowe podejście specjalistów Polcom oraz indywidualnie dopasowane rozwiązanie sprawiło, że migracja do środowiska w modelu cloud odbyła się szybko i przy zachowaniu bezprzerwowego funkcjonowania systemów spółki. Co więcej, zapasowa kopia danych zapewnia, że nawet w sytuacji awarii hardware dane firmowe będą zabezpieczone przed utratą.
Dzięki pełnemu wsparciu specjalistów oraz zaawansowanym mechanizmom bezpieczeństwa, firma zyskała solidne fundamenty technologiczne, które wspierają jej rozwój i umożliwiają koncentrację na najważniejszym celu – dostarczaniu najwyższej jakości usług swoim klientom.