Bądź na bieżąco, albo zgiń: cyfryzacja  a cloud computing

Wiele firm przygląda się nowym technologiom informatycznym i cyfrowym szukając większej rentowności, optymalizacji kosztów oraz nowych sposobów dotarcia do klientów końcowych. Cechą charakterystyczną współczesnej rzeczywistości biznesowej są dynamiczne zmiany w zainteresowaniach zakupowych klientów, co wywiera z kolei presję na zmianę sposobu, w jaki firmy ustalają swoje strategie zarządzania i rozwoju produktów.

Nowoczesne przedsiębiorstwa muszą podjąć decyzję w jaki sposób dostosować się do nowych wyzwań oraz jakie działania podjąć w celu poprawy wydajności, dotarcia do nowych rynków i optymalizacji łańcuchów dostaw. W większości przypadków oznacza to wykorzystanie nowych technologii oraz zmianę sposobu podejścia do danych cyfrowych w firmie.

Co ważne, technologia cyfrowa to nie tylko sposób na optymalizację istniejących operacji firmy. Daje ona również możliwość wchodzenia w nowe sektory i pozwala na kreowanie lub poszerzanie innowacyjnych modeli biznesowych. Jak powinny zareagować na nowe wymagania klientów współczesne
przedsiębiorstwa? Czy mogą wykorzystać tę zmianę do budowy nowych produktów oraz różnicowania swojego biznesu i dalszego rozwoju? Czy całość procesu musi być kosztowna oraz czy cyfryzacja wymaga dużych środków inwestycyjnych ze strony firm? O tym wszystkim opowiemy w poniższym materiale!

 

Ta strona wykorzystuje pliki typu cookie. Jeżeli nie wyrażasz zgody na ich zapisywanie, wyłącz ich obsługę w ustawieniach swojej przeglądarki.

Zamknij